Officiel meddelelse vedr. virksomhedens navneskifte og selskabsform.

Pr. den 1. februar 2022 bliver TJ Boligadministration ApS til Seimann A/S.

Hvorfor ændre virksomheden navn? Vi mener at tiden er moden til at styrke vores tilstedeværelse på markedet indenfor Udlejning, Administration og Facility-services. Vi har igennem en længere periode arbejdet i kulisserne med at finde frem til et nyt navn og grafisk identitet, som skulle bære virksomheden ind i fremtiden. Det skulle være mere enkelt, personligt og tage udgangspunkt i de dyder vi allerede praktiserer hver dag.

Vi mener at med vores ny identitet, at vi har et navn der er lettere genkendeligt og med en personlig reference. Vi ønsker at Seimann A/S skal stå for professionalisme, kvalitet, tryghed, nærhed og med følelsen af at du som kunde i gode hænder.

TJ Boligadministration blev grundlagt i 2017 og vi har løbende oplevet positiv fremgang. Ejerkredsen er stadig den samme, medarbejderne er stadig de samme og det eneste der ændres, er vores navn, grafiske identitet og selskabsform.

Vi arbejder i øjeblikket på vores nye online-tilstedeværelse – men udover denne version 1.0 af www.seimann.dk så kan du besøge vores Facebook, Instagram og LinkedIn profiler for løbende opdateringer.

Vi ser frem til stadig at servicere alle vores eksisterende og kommende kunder samt lejere i Seimann A/S.

Ved evt. spørgsmål til ovenstående, står vi naturligvis til rådighed på tlf. 92 15 95 15.

På vegne af Seimann A/S ønsker jeg dig en god dag.

Med venlig hilsen
Johan Lorasch Seimann
Direktør & partner